Key points are not available for this paper at this time.
The evidence supports a valid association of a limited number of dietary factors and dietary patterns with CHD. Future evaluation of dietary patterns, including their nutrient and food components, in cohort studies and randomized trials is recommended.
Building similarity graph...
Analyzing shared references across papers
Loading...
Andrew Mente
Preventive Cardiology
Lawrence de Koning
University of Calgary
Harry S. Shannon
McMaster University
Archives of Internal Medicine
McMaster University
Population Health Research Institute
Hamilton Health Sciences
Building similarity graph...
Analyzing shared references across papers
Loading...
Mente et al. (Mon,) studied this question.
synapsesocial.com/papers/69cf1457475452f2e7071a8d — DOI: https://doi.org/10.1001/archinternmed.2009.38