Key points are not available for this paper at this time.
Dietary intake of protein, carbohydrate, cholesterol and energy might be not independently associated with PD risk. Higher intake of polyunsaturated fatty acid might be inversely associated with PD risk. Confounding by smoking and coffee/caffeine should be considered regarding the association between fat intake and PD risk in further studies.
Building similarity graph...
Analyzing shared references across papers
Loading...
Aimin Wang
Qingdao University
Yan Lin
Sun Yat-sen University
Yili Wu
Qingdao University
Geriatrics and gerontology international/Geriatrics & gerontology international
Qingdao University
Building similarity graph...
Analyzing shared references across papers
Loading...
Wang et al. (Thu,) studied this question.
synapsesocial.com/papers/69daaf954a1e15904c835a71 — DOI: https://doi.org/10.1111/ggi.12321